Subject: FW: Kooskõlastus nr 7.1-2/24/9535-2, trassi muudatus_13.03.2025
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 11:56:24 +0200

From: Vitali Martinson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Thursday, March 13, 2025 10:34 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Sten Berezin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Aleksandr Vaske <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Kooskõlastus nr 7.1-2/24/9535-2, trassi muudatus_13.03.2025

Tere,

Projekt on sama mida me saatsime Teile kooskõlastamiseks ja saime 
kooskõlastuse nr. 7.1-2/24/9535-2.
Praeguse muudatuse jaoks eraldi projekti ei tehta, seda muudatust 
kajastatakse juba teostusjoonisel.

Lugupidamisega,
Vitali Martinson
Projekteerija
ICF

On Thu, Mar 13, 2025 at 7:13 AM Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Nõus kooskõlastama muudatuse, kuid palun lisage taotlusele ka projekt.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Vitali Martinson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 3:18 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Sten Berezin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Aleksandr Vaske <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastus nr 7.1-2/24/9535-2, trassi muudatus

Tere Arvo,

Palume Teie käest kooskõlastuse kaablitrassi muudatusele Vaivara 
raudteeülesõidul. Manuses on pilt sellest kuidas trass muutub:

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.